Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Menu główne

Firma

Informacje o firmie

  • Istnieje od 1 stycznia 2001r.
  • Celem jest licencjonowane zarządzanie nieruchomościami takimi jak wspólnoty mieszkaniowe, nieruchomości użytkowe, magazynowe oraz nieruchomości biurowe, handlowe i rozrywkowe
  • Świadczenie usług z zakresu obsługi logistycznej
  • Wykwalifikowana kadra posiadająca odpowiednie uprawnienia
  • Pełne zaplecze techniczne do świadczenia profesjonalnych usług

W zakresie zarządzania i administrowania Wspólnotami Mieszkaniowymi i innymi nieruchomościami zapewniamy:

  • Obsługę formalno-prawną i finansową w zakresie dostaw do zarządzanych obiektów wszelkich mediów (energii elektrycznej i grzewczej, wody ciepłej i zimnej, gazu) oraz ich rozliczenie z właścicielami;
  • Utrzymanie części wspólnych oraz elementów wyposażenia budynków pod względem technicznym w tym: dźwigów, domofonów, instalacji RTV itp.;
  • Przeprowadzanie wraz ze Zleceniodawcą protokolarnego przejęcia nieruchomości z pełną ewidencją stanu technicznego a także pod względem formalnoprawnym;
  • Profesjonalną realizację przeglądów technicznych obiektów zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
  • Realizację konserwacji i natychmiastowych napraw drobnych uszkodzeń dotyczących nieruchomości wspólnej;
  • Prowadzenie remontów kapitalnych, w drodze przetargowego wyboru wykonawcy przy udziale zainteresowanych właścicieli;
  • Usługi porządkowe w zakresie utrzymania czystości na terenie zarządzanej nieruchomości, w tym usługi dezynfekcyjne, dezynsekcje i deratyzacje oraz pielęgnacją zieleni;
  • Naliczanie miesięcznych wymiarów opłat za dostarczane właścicielom media i zrealizowane na ich rzecz usługi z uwzględnieniem bieżących zmian cenowych;
  • Pełną i przejrzystą ewidencję zaliczek czynszowych oraz ich rozliczanie;
  • Opracowanie analiz ekonomicznych, biznes planów i planu zarządzania dla potrzeb właścicieli nieruchomości;
  • Podejmowanie działań w celu uzyskiwania na rzecz mieszkańców dodatkowych przychodów tj. pożytków z tytułu np. wynajmu lub dzierżawy powierzchni wspólnych na cele handlowo-usługowe, biurowe, reklamowe i inne;
  • Prowadzenie rachunków bankowych oddzielnie dla każdej z nieruchomości;
  • Wgląd do pełnej dokumentacji finansowo-księgowej danej nieruchomości każdemu zainteresowanemu właścicielowi;
  • Prowadzenie postępowań upominawczych i windykacyjnych do egzekucji sądowo-komorniczej włącznie;
  • Ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych żywiołów
  • Kontrolę jakości świadczonych na rzecz nieruchomości usług przez zewnętrzne podmioty gospodarcze w zakresie:
  • wywozu nieczystości, dostawy wody, energii grzewczej, sprzątania, konserwacji, drobnych napraw, wymiany żarówek itp.;
  • Przygotowanie książeczek wpłat zaliczek na fundusz eksploatacyjny i remontowy;
  • Natychmiastowe usuwanie wszelkiego rodzaju awarii;
  • Konsultację i doradztwo techniczne;
  • Konsultacje i doradztwo prawne;
  • Ciągłą ewidencję kosztów ponoszonych przez wspólnotę i pełną ich analizę;
  • Konserwacje i urządzanie terenów zielonych oraz wokół obiektu;
  • Prognozowanie wielkości wnoszonych zaliczek w zależności od zmian cen towarów i usług;
  • Prowadzenie pełnej, wymaganej przez Ustawę o Własności Lokali sprawozdawczości GUS-owskiej oraz wszelkiej innej wymaganej odpowiednimi przepisami;
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego;
  • Nadzór nad wszystkimi robotami budowlanymi i instalacyjnymi
  • Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku pomieszczeń, urządzeń, i budynków użytkowanych przez właścicieli (najemców) lokali i terenów wspólnych
  • Kontrola dostaw energii, wody, gazu i ciepła;
  • Kontrola odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
  • Kontrola nad usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości (ochrona, monitoring obiektów itd., zgodnie z oczekiwaniami właścicieli);
  • Administracja i zarządzanie nieruchomością
  • Opłaty za media;
  • Serwisy techniczne;
  • Utrzymanie czystości;
  • Podatki;
  • Remonty;
  • Materiały eksploatacyjne;
  • Inne przewidziane prawem;
  • Przygotowanie planów rzeczowo-finansowych obejmujących niezbędne nakłady remontowe i modernizacyjne;
  • Zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami;
  • Zlecanie prac konserwacyjnych, remontowych, inwestycyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
  • Prowadzenie ewidencji i dokumentacji;
  • Zarządzanie kosztami.

Kadra
dyrektor: Zygmunt Bielecki
tel. 22 33-90-620; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
specjalista ds. eksploatacyjnych: Anna Pastuszko
tel. 22 33-90-716; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
inspektor ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych: Katarzyna Lendzion
tel. 22 33-90-620; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
specjalista ds. technicznych: Mariusz Skibiński
tel. 22 33-90-682; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.