Informacje o firmie
- Istnieje od 1 stycznia 2001r.
- Celem jest licencjonowane zarządzanie nieruchomościami takimi jak wspólnoty mieszkaniowe, nieruchomości użytkowe, magazynowe oraz nieruchomości biurowe, handlowe i rozrywkowe
- Świadczenie usług z zakresu obsługi logistycznej
- Wykwalifikowana kadra posiadająca odpowiednie uprawnienia
- Pełne zaplecze techniczne do świadczenia profesjonalnych usług
W zakresie zarządzania i administrowania Wspólnotami Mieszkaniowymi i innymi nieruchomościami zapewniamy:
- Obsługę formalno-prawną i finansową w zakresie dostaw do zarządzanych obiektów wszelkich mediów (energii elektrycznej i grzewczej, wody ciepłej i zimnej, gazu) oraz ich rozliczenie z właścicielami;
- Utrzymanie części wspólnych oraz elementów wyposażenia budynków pod względem technicznym w tym: dźwigów, domofonów, instalacji RTV itp.;
- Przeprowadzanie wraz ze Zleceniodawcą protokolarnego przejęcia nieruchomości z pełną ewidencją stanu technicznego a także pod względem formalnoprawnym;
- Profesjonalną realizację przeglądów technicznych obiektów zgodnie z wymogami prawa budowlanego;
- Realizację konserwacji i natychmiastowych napraw drobnych uszkodzeń dotyczących nieruchomości wspólnej;
- Prowadzenie remontów kapitalnych, w drodze przetargowego wyboru wykonawcy przy udziale zainteresowanych właścicieli;
- Usługi porządkowe w zakresie utrzymania czystości na terenie zarządzanej nieruchomości, w tym usługi dezynfekcyjne, dezynsekcje i deratyzacje oraz pielęgnacją zieleni;
- Naliczanie miesięcznych wymiarów opłat za dostarczane właścicielom media i zrealizowane na ich rzecz usługi z uwzględnieniem bieżących zmian cenowych;
- Pełną i przejrzystą ewidencję zaliczek czynszowych oraz ich rozliczanie;
- Opracowanie analiz ekonomicznych, biznes planów i planu zarządzania dla potrzeb właścicieli nieruchomości;
- Podejmowanie działań w celu uzyskiwania na rzecz mieszkańców dodatkowych przychodów tj. pożytków z tytułu np. wynajmu lub dzierżawy powierzchni wspólnych na cele handlowo-usługowe, biurowe, reklamowe i inne;
- Prowadzenie rachunków bankowych oddzielnie dla każdej z nieruchomości;
- Wgląd do pełnej dokumentacji finansowo-księgowej danej nieruchomości każdemu zainteresowanemu właścicielowi;
- Prowadzenie postępowań upominawczych i windykacyjnych do egzekucji sądowo-komorniczej włącznie;
- Ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych żywiołów
- Kontrolę jakości świadczonych na rzecz nieruchomości usług przez zewnętrzne podmioty gospodarcze w zakresie:
- wywozu nieczystości, dostawy wody, energii grzewczej, sprzątania, konserwacji, drobnych napraw, wymiany żarówek itp.;
- Przygotowanie książeczek wpłat zaliczek na fundusz eksploatacyjny i remontowy;
- Natychmiastowe usuwanie wszelkiego rodzaju awarii;
- Konsultację i doradztwo techniczne;
- Konsultacje i doradztwo prawne;
- Ciągłą ewidencję kosztów ponoszonych przez wspólnotę i pełną ich analizę;
- Konserwacje i urządzanie terenów zielonych oraz wokół obiektu;
- Prognozowanie wielkości wnoszonych zaliczek w zależności od zmian cen towarów i usług;
- Prowadzenie pełnej, wymaganej przez Ustawę o Własności Lokali sprawozdawczości GUS-owskiej oraz wszelkiej innej wymaganej odpowiednimi przepisami;
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego;
- Nadzór nad wszystkimi robotami budowlanymi i instalacyjnymi
- Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku pomieszczeń, urządzeń, i budynków użytkowanych przez właścicieli (najemców) lokali i terenów wspólnych
- Kontrola dostaw energii, wody, gazu i ciepła;
- Kontrola odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
- Kontrola nad usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości (ochrona, monitoring obiektów itd., zgodnie z oczekiwaniami właścicieli);
- Administracja i zarządzanie nieruchomością
- Opłaty za media;
- Serwisy techniczne;
- Utrzymanie czystości;
- Podatki;
- Remonty;
- Materiały eksploatacyjne;
- Inne przewidziane prawem;
- Przygotowanie planów rzeczowo-finansowych obejmujących niezbędne nakłady remontowe i modernizacyjne;
- Zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami;
- Zlecanie prac konserwacyjnych, remontowych, inwestycyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji;
- Zarządzanie kosztami.
Kadra
dyrektor: Mariusz Skibiński
tel. 22 33-90-620; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
finanse: Katarzyna Lendzion
tel. 22 33-90-620; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
logistyka: Monika Szymczak
tel. 22 33-90-682; e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.